مخصات و قیمت تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus 32JD612N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلویزیون جی پلاس ال ای دی مدل 32JD612N برای مصارف روزمره و کاربری های عمومی گزینه ایده ال می باشد. این تلویزیون 32 اینچی برای محیط هایی نسبتا کوچیک مورد استفاده قرار می گیرد و تصاویری با کیفیت اچ دی را به نمایش در می آورد. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد این تلویزیون ندارید می توانید بلاگ راهنمای ما را مطالعه نمایید.

با ما همراه باشید تا نکات مهم در رابطه با این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا مرور کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • نمایش تصاویر با کیفیت HD

با استفاده از تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32JD612N از تصاویری با کیفیت HD بهره مند خواهید شد! این تلویزیون دارای رزولوشن 1280 * 720 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت و وضوح مناسبی برای مصارف روزمره برخوردارند. در تلویزیون خانگی جی پلاس 32JD612N از پنل LED از نوع IPS استفاده شده و به همین دلیل تصاویر آن کاملاً شفاف و واضح خواهند بود. همچنین این تلویزیون با کیفیت ایرانی از زاویه دید بسیار مطلوبی بهره می برد و تقریباً از هر زاویه ای که نسبت به تلویزیون قرار داشته باشید، قادر به مشاهده تصاویر در حال نمایش بر روی آن هستید. البته پیشنهاد می کنیم تا برای اینکه تصاویر بالاترین میزان وضوح را برای شما داشته باشند، سعی کنید تا فاصله تان نسبت به تلویزیون چندان زیاد نباشد! تلویزیونGplus 32JD612N از قابلیت های کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال دریافتی نیز برخوردار است که باعث بهبود کیفیت تصاویر می شوند.

  • نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و شفاف

از دیگر نکاتی که در این بخش باید به آن اشاره کنیم، توانایی بالای تلویزیون 32 اینچ جی پلاس 32JD612N در نمایش طیف وسیعی از رنگ ها است. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت دقت رنگ واقعی (True Color Accuracy) نیز می باشد که باعث طبیعی تر شدن رنگ ها می شود. لازم به ذکر است که نرخ تازه سازی تصویر این تلویزیون برابر با 60 هرتز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تأخیر در نمایش آنها مواجه نمی شوید.

  • مجهز به سیستم صوتی دو کاناله و حالت صدای فراگیر

در تلویزیون جی پلاس مدل Gplus 32JD612N از سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی کلی 10 وات استفاده شده که صدایی با قدرت و وضوح مناسبی را به شما ارائه می دهد. این تلویزیون با کیفیت HD از فناوری صدای فراگیر (Surround) و صدای صاف (ClearVoice) پشتیبانی می کند و به همین دلیل صدای پخش شده با آن شفاف، واضح و طبیعی خواهد بود.

دیجی کالا:

تلویزیون مدل 32JD612N محصولی از برند جی پلاس (Gplus) است که با سایز 32 اینچ به بازارعرضه شده است. پنل صفحه نمایش این تلویزیون از نوع IPS است. تصویر تلویزیون 32JD612N با رزولوشن 1280 × 720  با کیفیت تصویر HD است که با استفاده از قابلیت  کاهش نویز تصویر (Noise Reduction) تصویری شفاف را به نمایش می‎گذارد. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل های خود استفاده کنند. این تلویزیون دارای درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه های  تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد. علاوه بر این امکان DVBT2 برای نمایش تمام شبکه های دیجیتال داخلی بسیار پر کاربرد است. بنابراین، اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای محیط های نسبتا کوچکتر، از اتاق خواب گرفته تا محیط کار و مغازه ها و یا فضاهای کوچکتر منزل انتخاب نمایید، تلویزیون 32JD612N برند جی پلاس را به عنوان یکی از گزینه ‏های خود مدنظر قرار دهید.

در پایان قابل ذکر است که کاربران تلویزیون جی پلاس مدل Gplus 32JD612N دیدگاه های خود را در قسمت نظرات سایت دیجی کالا به اشتراک می گذارند، به نظر می رسد این کامنت ها می توان بهترین راهنما برای انتخاب و خرید این محصول باشند، به همین منظور به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا سر بزنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی